Laulaen hyvää Ukrainalle

Kukaan tukikonserttiin pyydetyistä esiintyjistä ei kieltäytynyt

Äiti ja lapsi.

Äiti ja lapsi. Kuva: Kirkon Ulkomaanapu

Teksti: Katariina
Hakkarainen-Jylhä

Ukrainan tapahtumat saivat myös Kälviän Eläkeliiton pohtimaan kokouksessaan, miten voisi auttaa sodan keskelle joutuneita ukrainalaisia. Päätettiin siis järjestää  paikallisten laulajien tähdittämä tukikonsertti Ukrainalle. Konsertti sai nimekseen Milloin mä jälleen kotini nään.
Perjantaina 6.5. iltaseitsemältä Kälviän seurakuntakodilla soivan konsertin järjestelyvastuissa on mukana Kälviän seurakunta.
Käsiohjelman hinta on viisitoista euroa ja tuotto ohjataan kokonaisuudessaan Kirkon Ulkomaanavun kautta Ukrainan hyväksi.

Konsertin esiintyjät ovat kälviäläisiä tai lähes kälviäläisiä laulajia. Ihmisten suuresta auttamishalusta kertoo myös se, ettei kukaan, jota pyydettiin esiintymään,  kieltäytynyt laulukeikasta.
Konsertissa mukana ovat Matti Korkiala, Mervi Porkola, Riitta Hautamäki, Markku Hekkala, Hilkka Tapio, Esa Puumala sekä Sirpat Läspä ja Klapuri

Nuorista laulajalahjakkuuksista mukana on Fanni-Olivia Peltoniemi-Kero, joka soittaa myös kannelta.
Konsertin säestäjinä toimivat Markku Hekkala, Laura Alasaarela, Irma Hankaniemi, Saila Sulonen, Jukka Kumpulainen ja Johan Hagqvist.

Milloin mä jälleen kotini nään -tukikonsertti Ukrainalle
pe 6.5. klo 19 Kälviän seurakuntakodilla.
Ohjelma 15 e sisältää
leivoskahvit klo 18 alkaen.

2022-04-27 14:19:00.0