Käläviäläinen pyöräilykauden avaus on koko perheen pyöräilytapahtuma

Tapahtuma on yksi Oulun hiippakunnan tämän vuoden Piispanpyöräily-tapahtumista, joilla kerätään varoja vuoden 2023 Yhteisvastuukeräykselle.

Ylös, ulos ja pyöräilemään! Tule mukaan koko perheen pyöräilytapahtumaan lauantaina 6. toukokuuta.

Tapahtuma alkaa klo 10 kirkkopihasta, jossa on pieni hartaus. Hartauden jälkeen pyöräillään kohti Peltokorpea. Kasikulmassa, entisen Pyyn pihassa, on kello 11 alkaen grillimakkaroita, kahvia, mehua, lettuja, pullaa sekä arpajaiset.
Tuotto menee yhteisvastuukeräykseen. Maksuvälineenä käy sekä käteinen että pankkikortti.

Kasikulmassa on myös lasten taitoajorata, koeajossa läskipyöriä, esillä K-P:n Automobiilikerhon vanhoja autoja sekä FiksuPyörän Atte Lassilan tarjoamaa polkupyörien pikahuoltoa (maksu käteisellä, 15 e).

Sateella tapahtuma toteutetaan kirkkopihassa. Tapahtuman järjestää Kälviän seurakunta ja Kälviän Tarmon pyöräilyjaosto.

Käläviäläinen pyöräilykauden avaus la 6.5. klo 10-13 kirkkopihassa ja Kasikulmassa

Piispa Jukka Keskitalo tervehtii hiippakunnan eri puolilla polkevia Piispanpyöräilyn ja seurakuntien pyöräilytapahtumien osallistujia.

YouTube-video

Thu May 04 14:10:00 EEST 2023