Itsenäisyyspäivän aaton juhlakonserttiin vaaditaan koronapassi

Suomen lippu liehuu.

Itsenäisyyspäivän aattona 5.12. pidetään Kälviän kirkossa itsenäisyyspäivän aaton juhlakonsertti, joka järjestetään yhteistyössä Kokkolan kaupungin kanssa.

Kokkolan kaupunginhallitus on päättänyt kokouksessaan 29.11.2021, että kaikissa niissä sisätiloissa pidettävissä tapahtumissa, joiden järjestämisessä Kokkolan kaupunki on mukana, vaaditaan sisäänpääsyyn koronapassi.

Itsenäisyyspäivän aaton konsertissa esiintyy Käläviän Kapelli johtajanaan Markku Hekkala.

Itsenäisyyspäivänä 6.12. Kälviän kirkossa kello 10 pidettävään sanajumalanpalvelukseen ei tämän hetken tietojen mukaan vaadita  koronapassia. Mikäli tilanne muuttuu, siitä ilmoitetaan nettisivujen etusivulla.

Sanajumalanpalveluksessa ovat mukana Leena Harjunpää, Markku Hekkala ja Kälviän Mieslaulajat. Jumalanpalveluksen jälkeen on kunniakäynti ja seppeltenlasku sankarihaudoilla.

Wed Dec 01 15:41:00 EET 2021