Kaikille on tilaa Majatalossa

Majataloilloissa odotettavissa on ilta täynnä iloista musiikkia, lämmintä yhdessäoloa ja koskettavia sanoja.

Gospelkuoro EtCetera laulaa innokkaasti taustalla ja edessä kuoron taiteellinen johtaja Pekka Simojoki soittaa hymyillen kitaraa.

Majataloillan isäntänä toimii ja musiikista vastaa monesta laulustaan tutuksi tullut Majatalo-idean isä, gospelmuusikko Pekka Simojoki yhdessä EtCetera-kuoron kanssa.
EtCetera-kuoron tavaramerkkejä ovat afrikkalaisvaikutteinen, vauhdikas musiikki sekä rento tapa esiintyä.

Puhujavieraana illassa on evankelista Ilkka Puhakka, joka tunnetaan värikkäästä puhetyylistään. Mukana on myös pastori Jukka Jämsén, joka avaa uusia ikkunoita rukouksesta. Monenlaiset yllätykset kuuluvat myös Majatalojen luonteeseen.

Majataloilta järjestetään Kälviän seurakunnan ja Kälviän helluntaiseurakunnan yhteistyönä.
Illan kolehti menee Ukrainan sodan uhrien auttamiseksi molempien seurakuntien kautta.

Majataloilta

la 26.3. klo 18