Kaksi virsikirjaa käsissä.

Seuroja ja yhteyttä

Seurakuntalaiset voivat järjestää kodeissa seuroja syntymäpäivien tai muun perhejuhlan yhteydessä tai muuten vain Jumalan sanaa kuullaksemme.

Myös herätysliikkeet ovat aktiivisia seurojen järjestäjiä.

• Herättäjän seuroja (HY) pidetään seurakuntakodilla, Lähimmäisen kamarilla tai kodeissa. Seuroissa lauletaan Siionin virsiä.
  • Kansanlähetyksen seuroja (KL) ja juhlia pidetään erikseen ilmoitettavina aikoina. Seuroissa lauletaan yleensä virsikirjan virsiä.
  • Evankelisia seuroja (Sley) ja raamattupäiviä järjestetään muutaman kerran kuukaudessa.  Seuroissa lauletaan Siionin kanteleen lauluja.
  • Hyvän Paimenen iltoja järjestetään noin kerran kuussa rovastikunnallisen Vitele-työn hyväksi. Pernun kivinavetalla on kirpputori Vitele-työn hyväksi.

Kinkerit

Tammikuusta alkaen pidetään kinkereitä seurakunnan jokaisessa kylässä. Kinkereillä ollaan Jumalan sanan hoidossa, lauletaan virsiä ja suunnitellaan seurakunnan toimintaa.