Kuvakoosteessa perhekerholaisia ja eläkeläisiä sekä Kälviän kirkon alttari ja kastepuu.

Tule mukaan

Seurakunta haluaa tarjota hengellisen kodin kaikenikäisille. Kodin, jossa on turvallista olla.

Erilaisia ryhmiä, kerhoja ja kuoroja kokoontuu seurakunnassa säännöllisesti. Tervetuloa tutustumaan ja osallistumaan, virkistymään, rakentumaan hengellisesti ja kokemaan yhteyttä. Tarjolla on myös monenlaisia tehtäviä, joissa voit seurakuntalaisena antaa oman panoksesi.

Seurakunta sosiaalisessa mediassa

Seurakunta näkyy, kuuluu ja osallistaa myös sosiaalisessa mediassa. Seurakunnan yleisten sivujen lisäksi on olemassa omia sivuja eri kohderyhmille. Seuraa sivuja ja osallistu keskusteluun!

Kälviän seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Kälviän seurakunnan Varhaiskasvatus ja PerhetoimintaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

@kalvianseurakunta
@kalvianjunnutjavarkutLinkki avautuu uudessa välilehdessä