Kuvakoosteessa nuoria ja kirjainpaloista tehtyjä tekstejä.

Nuoret

Kälviän nuori seurakunta kutsuu sinua rippikoulun käynyt nuori mukaan iloiseen meininkiin. Sinulle on tarjolla paikka hyvässä porukassa, iloiten ja kädet ristissä yhteistä matkaa tehden kohti Taivaan kotia. Ristin tie vie perille!

Kotajameja ja Taivaallisia Treffejä = nuortenillat

Nuortenillat ovat perjantaisin tai lauantaisin klo 19 seurakuntakodin Olkkarissa, se on monelle nuorelle kuin toinen koti. Iltojen ohjelmassa on yhdessä olemista ja jakamista, raamattuopetusta, yhteislaulua, rukousta, naurua ja iloa.

Isoskoulutus

Isoskoulutus on nuorteniltojen lisäksi täsmäkoulutusta ryhmänohjaajan tehtäviin ripareilla ja varhaisnuorten leireillä. Koulutukseen ovat tervetulleita rippikoulun käyneet nuoret. Koulutukseen sisältyy leirejä, iltakokoontumisia, nuorteniltoja ja erilaisia vastuutehtäviä. Koulutus alkaa syksyllä ja päättyy keväällä.

Tapahtumat ja leirit

Teemme yhteisiä retkiä tapahtumiin (esim. Kokkola-Gospel ja Maata Näkyvissä -festarit). Nuorten omia leirejä on muutaman kerran vuodessa. Hiihtolomalla on ollut tapana tehdä nuorten oma lähetysreissu Viteleen, Karjalaan.

Nuorisotyönohjaaja on nuoria ja heidän perheitään varten. Huolien, murheiden, ilon ja onnenhippusten kanssa käänny rohkeasti Sirpan puoleen.