Keskiviikkokerholaiset virsikirjoen jaossa.

Diakonian ryhmät

Seurakunnan diakoniatyö tarjoaa yhteyden Jumalaan ja ystäviin.

Keskiviikkokerho kokoontuu syyskuusta toukokuuhun parittomilla viikoilla klo 10 seurakuntakodilla. Alkuhartaus on juhlasalissa yhdessä Perhekerhon kanssa, jonka jälkeen on keskusteluhetki Olkkarissa ja lopussa lounas ja kahvi (6 e).

Miesten aamupraatit kokoontuvat Lähimmäisen kamarilla talvikaudella noin joka toinen tiistai klo 9.

Päivämaalarit taiteilevat Lähimmäisen kamarilla talvikaudella joka toinen perjantai klo 13.

Hartaushetkiä vietetään Leporannan palvelukeskuksessa keskiviikkoisin klo 13 (ei kk:n 1. keskiviikkona) sekä Pihlajakodissa, Pilventuvassa ja Lähimmäisen kamarilla erikseen ilmoitettavina aikoina.

Ahaa-ryhmä kokoontuu kerran kuussa perjantaisin klo 16 Lähimmäisen kamarilla. Ryhmä toimii vertaistukena päihteistä ja muista riippuvuuksista eroon päässeille ja eroon pyrkiville.

Omaishoitajien ja hoidettavien vertaistukiryhmä kokoontuu vuorokuukausin seurakuntakodilla ja helluntaiseurakunnan rukoushuoneella.

Diakonia- ja lähetyspiirit kokoontuvat eri kylillä.

Seurakunnan ja SPR:n Ystäväpalvelun väki käy säännöllisesti Leporannan palvelukeskuksessa ja sovitusti kodeissa seurustelemassa vanhusten, yksinäisten ja sairaiden kanssa. Jos olet kiinnostunut toimimaan ystävänä tai tarvitset läheisellesi ystävää, ota yhteyttä diakoniatyöntekijään.