Maksetut Viulut tarjoaa mukaansatempaavaa musiikkia kaikenikäisille

Maksetut Viulut -yhtye.

Perjantaina 21.4. Kälviällä on suuren juhlan tuntua, kun kirkossa vietetään Kalliolla-tapahtumaa. Illan musiikista vastaa Maksetut Viulut, yksi Suomen rakastetuimmista hengellisistä yhtyeistä.
- Tapahtuma on osa Kälviän seurakunnan rippikoulua, mutta konserttiin kutsutaan ihan kaikkia, kertoo Kälviän seurakunnan nuorisotyönohjaaja Sirpa Klapuri
Kalliolla-tapahtumaa luotsaava Klapuri toivoo, että kirkkoon löytäisi paljon väkeä nauttimaan hienosta musiikista.
Illassa on mukana myös seurakunnan pastori Ville Kuusjärvi sekä kälviäläisiä nuoria. Konsertissa kerätään kolehti Kälviän seurakunnan nuorisotyön hyväksi.

Maksetut Viulut on viisihenkinen folk pop -yhtye, joka tunnetaan omaleimaisesta soinnistaan ja pitelemättömästä lavaenergiastaan. Yhtyeen jäsenet ovat ennakkoluulottomia hengellisten klassikoiden tulkitsijoita ja taitavia laulunkirjoittajia.
Yhtyeessä soittavat ja laulavat Henna-Maria Harju; laulu, viulu ja mandoliini, Tuuli Malve; laulu ja viulu, Ossi Mäki-Reini; laulu, kitara ja perkussiot, Neea Lamminmäki; harmooni ja laulu sekä Sirpa Luoma; rummut, perkussiot, viulu ja laulu.

Alunperin ystävykset halusivat vain jamitella keskenään, mutta yleisö oli toista mieltä. Ilo tarttui kuulijoihin, jotka alkoivat vaatia levyjä ja konsertteja. Nyt Maksetut Viulut on julkaissut neljä studioalbumia sekä 50 laulua sisältävän nuottikirjan.
Maksettujen Viulujen keikat ovat poikkeuksellisen mukaansatempaavia ja niistä nauttivat kaikenikäiset kuulijat. Tule toteamaan väite todeksi!

Kalliolla-tapahtuma pe 21.4. klo 18 Kälviän kirkossa

Kuva: Eetu Linnankivi