Seuraa kirkolliskokouksen työskentelyä verkon kautta.

Kirkolliskokous aloittaa nelivuotiskautensa 13.–17. toukokuuta Turussa.

Kokousväkeä pöytien ääressä.

Helmikuussa valittu kirkolliskokous aloittaa nelivuotiskautensa 13.–17. toukokuuta Turussa. Kokouksen kulkua voi seurata verkossaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkolliskokouksen työsuunnitelma ja taulukko käsiteltävistä asioista löytyvät kirkolliskokouksen verkkosivuiltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Myös luettelot täysistunnoissa käsiteltävistä asioista ja niihin liittyvistä asiakirjoista julkaistaan samoilla sivuilla. Sivulta löytyvät myös linkit striimauksiin sekä Domus-palveluun, jossa ovat kirkolliskokouksen asiakirjat.

Viestipalvelu X:ssäLinkki avautuu uudessa välilehdessä kokousuutisia voi seurata tunnisteella #kirkolliskokous ja #kyrkomötet. Kirkon viestinnän päivityksiä voi seurata myös kirkon Instagram-tililtä (kirkko_suomessaLinkki avautuu uudessa välilehdessä).

Kirkolliskokouksen kanslia toimittaa kaksikielisen uutiskirjeen Linkki avautuu uudessa välilehdessäkirkolliskokouksen työskentelystä. Ennen kirkolliskokousviikkoa uutiskirjeessä kerrotaan käsiteltäväksi tulevista asioista ja kirkolliskokousviikon jälkeen informoidaan tehdyistä päätöksistä. Tilaa uutiskirjeLinkki avautuu uudessa välilehdessä sähköpostiisi.

2024-05-03 16:05:00.0