Ongelmia leirimaksujen maksulinkeissä

Leiri-ilmoittautumisten ja niiden mukaisten maksulinkkien muodostumisessa ja lähettämisessä leiriläisille on tänä kesänä ollut ongelmia.

Katrina-ohjelman kautta tehtyjen leiri-ilmoittautumisten ja niiden mukaisten maksulinkkien muodostumisessa ja lähettämisessä leiriläisille on tänä kesänä ollut ongelmia. Ohjelma muodostaa maksulinkin automaattisesti ja leireistä vastaavat työntekijät lähettävät linkit leiriläisen ilmoittamaan laskutussähköpostiosoitteeseen. Vastaanottajan kannattaa aina tarkistaa myös sähköpostinsa roskapostikansio siltä varalta, että sähköposti luokittelee sen roskapostiksi.

Tänä kesänä linkkejä on jäänyt muodostumatta ja kaikki muodostuneetkaan linkit eivät ole lähteneet leiriläisille tai leiriläisten saamat linkit eivät ole toimineet. Osa leiriläisistä on saanut toisen maksulinkin, vaikka leirimaksu on jo maksettu.

Ohjelmistotoimittaja selvittää asiaa parhaillaan yhdessä seurakuntayhtymän ja seurakuntien kanssa. Mikäli et ole saanut maksulinkkiä tai saamasi linkki ei toimi, ota yhtyettä leirin järjestäneeseen seurakuntaan. Jos olet maksanut leirimaksun, mutta saat samasta leiristä toisen maksulinkin, voit jättää sen huomiotta.

Wed Aug 05 13:51:06 EEST 2020