Aikuisetkin pääsevät rippikouluun

Jatkoriparilla fiilistellään riparimuistoja ja -lauluja.

Jatkoripari.jpg

Teksti: Sirpa Klapuri

Vieläkö muistat oman riparisi? Laulut, sketsit, yhteiset hiljentymiset ja keskustelut?

Aika usein, kun äiti tai isä tuo nuortaan rippikoululeirille, hän toteaa: ”Voisinko minäkin jäädä? Oma ripari oli aikanaan niin ikimuistoinen ja tärkeä.”

Nyt on lupa kaikenikäisten aikuisten päästä riparille, sillä Kälviän seurakunnan aikuisten jatkoripari  järjestetään 14.-15. marraskuuta Nuolisen leirikeskuksessa Kaustisella.

Jatkoriparilla fiilistellään omia riparimuistoja, lauletaan rakkaita riparilauluja, saunotaan ja kerrataan ripariteemoja.
Jatkoriparia on toteuttamassa seurakunnan työntekijöitä ja isosia. Isoset järjestävät esimerkiksi iltaohjelmaa ja vetävät raamista.
Jatkoripari päättyy messuun Kälviän kirkossa.

Ennen leiriä tavataan jo tutustumisillassa 4. marraskuuta. Näin päästään pikemmin tuttaviksi.
Jatkoripari maksaa 40 euroa, ja hinta sisältää ruokailut ja majoituksen.

Ilmoittautuminen jatkorippikouluun alkaa 14. lokakuuta ja päättyy 30. lokakuuta. Ilmoittaudu tästä linkistä tai soittamalla numeroon 06 8296 611.

2020-10-01 10:21:00.0