Kälviälle ja Lohtajalle haetaan kahta kesäpappia

Kälviän ja Lohtajan seurakunnissa on tarjolla mielekästä seurakuntatyötä kahdelle papille. Toiselle ajalla 1.4.-30.9. ja toiselle 1.6.-30.10.2022.

Kesäpapeille (ma. seurakuntapastori) on luvassa minimimäärä kokoustamista, tehtävää vastaavan palkka (601 jonka lisäksi mahdolliset kokemuslisät), erinomaisen mukavat työtoverit, perehdytys tehtävään sekä kirkkoherran ollessa lomalla myös Kokkolan seurakuntayhtymän tuki.

Seutukunnalla on tarjolla kohtuuhintaisia asuntoja, ja jos haluat kulkea hiukan etäämmältä, on Kokkolakin merenrantoineen vain kivenheiton päässä.

Koska pappisvihkimys edellyttää vihkimyksestä lukien kuuden kuukauden vokaatiota, haemme nyt palvelukseemme jo vihittyjä pappeja. Jos olet kuitenkin piakkoin valmistuva teologian maisteri ja työllistyminen Lohtajalle tai Kälviälle kiinnostaa, kannattaa sinun ilmoittaa kiinnostuksesi tähän tehtävään - koskaanhan ei tiedä, mitä mahdollisuuksia eteen tulee!

Ilmoittautumiset KirkkoHR-järjestelmän kautta 20.3.2022 mennessä. Papeilta toivomme liitteeksi nimikirjanotetta, muilta vapaamuotoista ansioluetteloa. Tehtäviin valittavia pyydetään esittämään lasten kanssa työskenteleviltä edellytettävä rikosrekisteriote.

Lisätietoja tehtävästä antaa vt. kirkkoherra Antti Lapinoja, p. 050 314 7382.

2022-03-01 11:40:00.0