Lahjoita postikortteja ja -merkkejä lähetyksen hyväksi

Kirjekuorista leikattuja postimerkkejä päällekkäin.

Voit tukea Suomen Lähetysseuran työtä lahjoittamalla postimerkkejä ja -kortteja. Voit lähettää postimerkit ja -kortit itse Suomen Lähetysseuralle (seurakunnasta saa lähetyskuoria) tai tuoda ne Kälviän seurakuntakodilla ja Lähimmäisen kamarilla oleviin keräyslaatikoihin.

Postikortit

• Korteissa täytyy olla nimet ja tekstit näkyvissä eli niitä ei saa sutata tai kortti menettää arvonsa.
  • Myös kirjoittamattomat kortit kelpaavat.
  • Kaksiosaiset kortit eivät kelpaa.
  • Myöskään ilmaiskortit eivät kelpaa, esimerkiksi Taidetta ilman käsiä.

Postimerkit

• Merkit voi leikata irti kirjekuorista. Ympärille jätetään vähintään 1-2 cm:n marginaali. Leimaa ei tarvitse jäädä merkin ympärille.
  • Ennen vuotta 1952 leimatut kirjeet jätetään leikkaamatta.
  • Ulkomailta tulleet uudetkin kirjeet jätetään leikkaamatta.

Tuotteet myydään keräilijöille Suomen Filatelistiseuran järjestämissä huutokaupoissa ja Suomen Postimerkkilehden Online-huutokaupoissa. Tuotot ohjataan Suomen Lähetysseuran ulkomaisen työn hyväksi.

Lisätietoja lähetyssihteeriltä.

2024-01-17 15:25:00.0